Film&TV Kamera
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Nowości filmowe
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Statywy
    • Torby i ochraniacze
    • Pozostałe
    • Zasilanie
  • Wywiady
  • Partnerzy
  • W numerze
  • Kiosk
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Film&TV Kamera
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Nowości filmowe
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Statywy
    • Torby i ochraniacze
    • Pozostałe
    • Zasilanie
  • Wywiady
  • Partnerzy
  • W numerze
  • Kiosk
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Film&TV Kamera
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Technika/sprzęt Broadcast i sprzęt studyjny

Grupa NEP wybiera najnowszy system modułowy do produkcji na żywo Sony MLS-X1

Redakcja FTVK przez Redakcja FTVK
4 maja 2023
w Broadcast i sprzęt studyjny
Reading Time: 3min czytania
A A
Grupa NEP wybiera najnowszy system modułowy do produkcji na żywo Sony MLS-X1

Grupa NEP, globalna firma w branży medialnej dostarczająca rozwiązania technologiczne, specjalistów i know-how – niezbędne do transmisji największych wydarzeń na świecie – jako pierwsza zakupiła nowe miksery wideo do produkcji na żywo MLS-X1 firmy Sony. Ponad 20 urządzeń trafiło do NEP Andrews Production Hub w Sydney, w Australii.

MLS-X1 to kluczowy element ekosystemu Sony Networked Live, który umożliwia zintegrowane sterowanie przy użyciu jednego interfejsu użytkownika. To skalowalna i bardzo wydajna platforma do produkcji na żywo, która obsługuje przetwarzanie w czasie rzeczywistym obrazu 4K (UHD) High Dynamic Range (HDR) z bardzo małymi opóźnieniami. Umożliwia wykorzystanie wszystkich zasobów dzięki hybrydowemu połączeniu możliwości oferowanych przez studio i chmurę.  

Anthony Kable, menedżer grupy CCS, Sony Australia dodał: „Współpracujemy z firmą NEP od dłuższego czasu w ramach jej różnych operacji prowadzonych na całym świecie i niezmiennie cenimy jej nastawione na przyszłość i elastyczne podejście biznesowe. Gdy tworzyliśmy mikser MLS-X1, wiedzieliśmy, że NEP to firma, która doceni i wykorzysta wszystkie jego zalety. Jesteśmy niezwykle zadowoleni z faktu, że nasze nowe urządzenia zostały wybrane w ramach kolejnego etapu rozwoju firmy NEP; chcemy jej podziękować za współpracę i zaufanie”.

MLS-X1 stanowi element systemu modułowego, który dzięki wyjątkowej, skalowalnej architekturze pozwala na łączenie urządzeń oraz rozbudowę systemu stosownie do potrzeb. W ten sposób możliwości miksera mogą być również dzielone i dostosowywane do każdej indywidualnej konfiguracji.  W zależności od potrzeb produkcyjnych można wybrać i skonfigurować odpowiednią liczbę urządzeń, a użytkownicy mogą łatwo uzupełnić konfigurację o dodatkowe moduły MLS-X1 w przypadku obsługi wydarzeń na dużą skalę.

Marc Segar tłumaczy: „Ponieważ NEP zamierza obsługiwać więcej wydarzeń w technologii 4K, szukaliśmy większych mikserów z większą liczbą wejść i wyjść, cechujących się większymi możliwościami w zakresie przetwarzania w natywnym standardzie SMPTE 2110. Potrzebowaliśmy też elastycznego rozwiązania pozwalającego na wykorzystywanie zasobów w bardziej wydajny sposób. Chcieliśmy móc – w razie potrzeby – przypisywać je do konkretnych zadań zamiast ciągłego utrzymywania stałej konfiguracji. Poszukiwaliśmy szybkiej skalowalności. Nowe miksery do produkcji na żywo MLS-X1 spełniły te wymagania z nawiązką”.

Nowe miksery MLS-X1 zostaną wdrożone w wiodącym centrum produkcyjnym NEP Andrews w Sydney, w Australii, a sygnał będzie docierał z wielu oddalonych lokalizacji w całym kraju, takich jak stadiony sportowe, poprzez sieć IP. Następnie będzie przetwarzany z wykorzystaniem mikserów MLS-X1.

Jak dodał Segar: „Wyprodukowane materiały są następnie dostarczane współpracującym z NEP nadawcom poprzez sieć IP. Jest to – co do zasady – taki sam proces, jak realizowany obecnie w hubie, nowe miksery do produkcji na żywo MLS-X1 są po prostu trochę większe i mocniejsze i przez to lepiej przystosowane do wymagającej produkcji 4K”.

Podsumowując, Marc Segar wyjaśnił: „Nowe miksery wideo do produkcji na żywo MLS-X1 firmy Sony to znaczący krok naprzód w środowisku produkcyjnym. Zapewniana przez nie elastyczność pozwala nam rozbudowywać system odpowiednio do potrzeb poprzez dodawanie kolejnych modułów, gdy zajdzie konieczność powiększenia zasobów, albo poprzez zagospodarowanie posiadanych już zasobów fizycznych w formie mikserów wirtualnych. Ta elastyczność to bardzo duży atut”.

Tagi: 4K UHDAustraliamikserNetworked Livesony
Redakcja FTVK

Redakcja FTVK

PowiązaneWpisy

Sony rozwija ekosystem Networked Live, wprowadzając nowe produkty i rozwiązania do zdalnej i rozproszonej produkcji

Sony rozwija ekosystem Networked Live, wprowadzając nowe produkty i rozwiązania do zdalnej i rozproszonej produkcji

16 września 2023
BEIKS – Vidiu X – Przedstawiamy ultrasmukły enkoder HD firmy Teradek

BEIKS – Vidiu X – Przedstawiamy ultrasmukły enkoder HD firmy Teradek

7 lutego 2021

Wprowadzenie usługi „Simple Live Streaming” w kamerach Sony HXR-NX80 i PXW-Z90 w nowej wersji wewnętrznego oprogramowania

17 grudnia 2019

Sony przedstawia prototyp nowego, 24-calowego monitora do produkcji 4K HDR

16 grudnia 2019

Sony i Verizon demonstrują, jak technologia 5G może zmienić transmisje na żywo z wydarzeń sportowych

15 grudnia 2019

MONITOR LILLIPUT 8.9” FULL HD HDMI

22 stycznia 2019

Aktualności

Znamy skład Jury Nagrody im. Zbyszka Cybulskiego 2023
Aktualności

Znamy skład Jury Nagrody im. Zbyszka Cybulskiego 2023

5 grudnia 2023
Relacja z gali finałowej Akademii Filmowej Festiwalu NNW
Aktualności

Relacja z gali finałowej Akademii Filmowej Festiwalu NNW

29 listopada 2023
Studio ORKA stworzyło renifery w technologii wirtualnej produkcji dla Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu
Aktualności

Studio ORKA stworzyło renifery w technologii wirtualnej produkcji dla Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu

27 listopada 2023
Nagroda im. Zbyszka Cybulskiego 2023
Aktualności

Nagroda im. Zbyszka Cybulskiego 2023

21 listopada 2023
Pierwsza Polka w The MCA Prodcast. Melania Kulczycka z VuFinder Studios w rozmowie z Patem Murphym
Aktualności

Pierwsza Polka w The MCA Prodcast. Melania Kulczycka z VuFinder Studios w rozmowie z Patem Murphym

14 listopada 2023
Willem Dafoe na Camerimage
Aktualności

Willem Dafoe na Camerimage

13 listopada 2023

Wydarzenia

Skąd? Dokąd? Premiera filmu
Wydarzenia

Skąd? Dokąd? Premiera filmu

23 listopada 2023
Siła niezależności
Wydarzenia

Siła niezależności

10 listopada 2023
Trzy dekady animacji
Wydarzenia

Trzy dekady animacji

9 listopada 2023
Dzień Otwarty w studiu ORKA: o nowych standardach w polskiej branży
Wydarzenia

Dzień Otwarty w studiu ORKA: o nowych standardach w polskiej branży

7 listopada 2023
Panasonic podsumowuje Dzień Otwarty w Elektrowni Powiśle.
Wydarzenia

Panasonic podsumowuje Dzień Otwarty w Elektrowni Powiśle.

6 listopada 2023
Nowa edycja BEIKS MEDIA SHOW już 7 listopada! Odkryj nowe technologie oraz poznaj innych pasjonatów filmowania oraz fotografii.
Wydarzenia

Nowa edycja BEIKS MEDIA SHOW już 7 listopada! Odkryj nowe technologie oraz poznaj innych pasjonatów filmowania oraz fotografii.

24 października 2023
Nagrodzone projekty na Młodych Horyzontach Industry 2023
Wydarzenia

Nagrodzone projekty na Młodych Horyzontach Industry 2023

11 października 2023
Panasonic nadaje nowy wymiar sztuce na spektaklu o życiu hokusaia
Wydarzenia

Panasonic nadaje nowy wymiar sztuce na spektaklu o życiu hokusaia

10 października 2023

O nas

Magazyn Film&TV Kamera wydawany jest od 2001 r. przez Unit Wydawnictwo Informacje Branżowe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. 100% udziałów Wydawnictwa UNIT jest w posiadaniu kapitału polskiego.

Follow us

Najnowsze wpisy

  • Znamy skład Jury Nagrody im. Zbyszka Cybulskiego 2023 5 grudnia 2023
  • Relacja z gali finałowej Akademii Filmowej Festiwalu NNW 29 listopada 2023
  • Animacja „Smok Diplodok” w kinach jesienią 2024 r. 28 listopada 2023
  • Studio ORKA stworzyło renifery w technologii wirtualnej produkcji dla Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu 27 listopada 2023
  • Skąd? Dokąd? Premiera filmu 23 listopada 2023
  • Nagroda im. Zbyszka Cybulskiego 2023 21 listopada 2023

Kategorie

  • Aktualności
  • Baza adresowa
  • Bez kategorii
  • Film
  • Partnerzy
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Pozostałe
    • Statywy
  • W numerze
  • Wydarzenia
  • Wywiady

Tagi

4k agnieszka holland aktorka animacja beiks Boże Ciało Camerimage canon dla dzieci dokumentalny dramat Dystrybutor: KINO ŚWIAT ekran Festiwal Festiwal Polskich Filmów Fabularnych Film Filmoteka Narodowa Instytut Audiowizualny filmowy FINA FPFF gdynia historia kamera kino: ILUZJON kino liuzjon komedia Konkurs młodzież netflix Panasonic Polski Instytut Sztuki Filmowej produkcja Produkcja: Polska reżyser sony sztuka teatr telewizja transmisja Video Warszawa Warsztaty wideo wielka brytania youtube
  • O nas
  • Kontakt
  • Baza adresowa
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności

Film&TV Kamera

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Nowości filmowe
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Statywy
    • Torby i ochraniacze
    • Pozostałe
    • Zasilanie
  • Wywiady
  • Partnerzy
  • W numerze
  • Kiosk

Film&TV Kamera

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .