WYWIAD
Nie zajmuję stanowiska.
Robię filmy – rozmowa z Janem Komasą 6
Reżyserka Małgorzata Imielska o filmie „Wszystko dla mojej matki” 26
Spotkanie z Césarem Charlone, autorem zdjęć do „Dwóch papieży” 50
Jak powstawały zdjęcia do „Jokera”? 60
Seamus McGarvey o filmach: „Avengers”, „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, „Źle się dzieje w El Royale” 72
REGIONALNE FUNDUSZE FILMOWE
W drodze do Jaślisk 20
W cichą noc jak najdalej stąd po wszystko dla mojej matki 31
POSTPRODUKCJA
Znałem takich ludzi… – montażysta Przemysław Chruścielewski 12
Doostrzenia w kościele, czyli o postprodukcji „Bożego Ciała” 18
Kolor w roli głównej – postprodukcja „Irlandczyka” 34
SCENARIUSZE
Pierwszy punkt zwrotny, czyli surprise… 22
Storyboard – wizualny brudnopis czy branżowe narzędzie pracy? 44
TARGI & FESTIWALE
W Boże Ciało Ikar wysoko szybuje do Pana T. 40
Targi Film Video Foto 104
FILM DOKUMENTALNY
Dokument poetycki Patricio Guzmána 56
PRAWO & FINANSOWANIE
Zachęty podatkowe 80
Co sprzedaje film? – rzecz o merchandisingu filmowym 82
Jak promować animację? 85
FILM – ANALIZA
Artysta wobec twarzy i od-twarzania – „Autor widmo” 86
ANIMACJA
Po Akademii jest życie 89
TECHNIKA & KREACJA
Røde na planie „Automaniaka” 76
Jak się pracuje na FX9? 94