Samsung wprowadził do oferty wyświetlacze typu stretch o wielkości 37 cali i proporcjach ekranu 16:4.5 oraz rozdzielczości 1920×540. Model SH37R może działać w trybie 24/7, a jego maksymalna jasność to 700 nitów. Wyświetlacz bardzo dobrze wpisuje się w potrzeby branży retail, która potrzebuje rozwiązań dopasowanych do różnych wymagań lokalowych. Ekran może być montowany w pionie lub w poziomie, a jego smukła budowa ułatwia instalację na małych przestrzeniach.
Wszechstronność modelu SH37R wynika z jego kompaktowej budowy. Grubość urządzenia to zaledwie 44.8 mm, a grubość ramek patrząc w poziomie to 14,8 mm (górna i dolna) oraz 8,6 mm (boczne). Architektura monitora oparta o autorskie rozwiązanie SSSP (Samsung Smart Signage Platform) sprawia, że użytkownik nie potrzebuje już dodatkowych urządzeń aby wyświetlać swoje treści.
SH37R wyposażony jest m.in. wydajny system operacyjny Tizen 4.0, który pozwala na łatwe odtwarzanie materiałów wideo w różnych formatach. Urządzenie ma wbudowany także player MagicInfo S6 oraz moduł WiFi pozwalający na bezprzewodowe przesyłanie treści i przeprowadzanie aktualizacji, co jest jedną z nowości w porównaniu do poprzedniego modelu CH37F
Funkcja pivot w połączeniu z oprogramowanie do obracania obrazu, pozwala na zmianę orientacji wyświetlanej treści z portretowej na pejzaż. Obrazy nie muszą być „przekręcane” ręcznie w edytorach treści aby były poprawnie wyświetlane na ekranie. SH37R wspiera także obsługę łącza daisy chain, które umożliwia podłączenie kilku ekranów o niższej rozdzielczości, aby wyświetlić na nich obraz w jakości UHD. Pozwala to na tworzenie atrakcyjnych instalacji artystycznych z użyciem zewnętrznego playera.
Więcej informacji na stronie displaysolutions.samsung.com