- Sensualność czterech pór roku – rozmowa z Agnieszką Holland
- Ludzie nieadekwatni – rozmowa z Kasią Adamik
- Na planie filmowym nigdy się nie cofasz – rozmowa z Dannym Cohenem, operatorem filmu „Powiernik królowej”
- Muza animacji jest bardzo zaborcza – rozmowa z Witoldem Gierszem
- 70 lat historii, plany na przyszłość
- Pasja malowania i duch van Gogha – rozmowa z filmu „Twój Vincent” Seanem M. Bobbittem
- Koniec widzenia, czyli krótka podróż do Cannes
- Słoneczniki z Prowansji 0 o postprodukcji filmu „Twój Vincent”
- Ich pierwsze filmy… – o rekonstrukcjach etiud studentów szkoły katowickiej
- Amerykańscy mistrzowie w Bydgoszczy
- Regiofund – Międzynarodowe Forum Koprodukcyjne
- Polskie dni, polskie filmy, zagraniczni partnerzy…
- Animarkt 2017 – fokus na koprodukcje i spotkania z mistrzami
- Dźwiękowy duch filmu – o dźwięku w filmie historycznym
- D:vice w Górnym Karabachu – testy mikrofonów
- W reklamie nie ma przypadkowości, czyli jak powstają spoty reklamowe
- Budowanie postaci filmowej w montażu
- Miasto w kadrze – prawne aspekty filmowania 360
- Scenariusz na konkurs – przegląd polskich konkursów scenariuszowych
- Filmy dostępne tu i teraz, czyli nowe formy dystrybucji
- 9+2, czyli filmowe Mazowsze 80
- „Słoiki” z Changwon – testy obiektywów XEEN
- Praktyczny test Sony FS 7 Mark II 86
- Nadajemy… o streamingu słów kilka