Tegoroczna wyjątkowa edycja Multiscreen Day to tematy związane z pokoleniami Y i Z. Spróbujemy zajrzeć do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa. Zaprezentujemy najnowsze badania związane z tą grupą, pokażemy inspirujące case studies czołowych marek. Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu.
W programie m.in.:
● TikTok, Instagram, Snapchat – jak młodzi ludzie korzystają z social mediów i co z tego wynika
● Gry i streaming gier na żywo – Twich, YouTube, Facebook Live
● Młoda generacja jako wyzwanie dla media plannerów
● Tradycyjna telewizja w epoce mobile
● Podcasty – nowe medium dla słuchaczy i… marketerów
Konferencja odbędzie się w formule hybrydowej.
Łączymy tradycyjną formę spotkania w sali konferencyjnej z uczestnictwem online.
Wybierz odpowiednią dla siebie przestrzeń.
ZAPRASZAMY:
● marketerów ● media
● domy mediowe ● nadawców tv
● wydawców internetowych ● agencje reklamowe
● agencje digital ● agencje kreatywne
● studia produkcyjne ● producentów kontentu
KONTAKT DLA UCZESTNIKÓW
Aleksandra Zarzyka
aleksandra.zarzyka@media.com.pl
881 404 130
PARTNERSTWO/SPONSORING
Paweł Balcerek
pawel.balcerek@media.com.pl
602 674 030