Film&TV Kamera
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Nowości filmowe
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Statywy
    • Torby i ochraniacze
    • Pozostałe
    • Zasilanie
  • Wywiady
  • Partnerzy
  • W numerze
  • Kiosk
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Film&TV Kamera
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Nowości filmowe
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Statywy
    • Torby i ochraniacze
    • Pozostałe
    • Zasilanie
  • Wywiady
  • Partnerzy
  • W numerze
  • Kiosk
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Film&TV Kamera
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Wydarzenia

Jak konsumują media Y i Z, czyli jak dotrzeć do młodych?

Redakcja FTVK przez Redakcja FTVK
12 października 2019
w Wydarzenia
Reading Time: 4min czytania
A A
Jak konsumują media Y i Z, czyli jak dotrzeć do młodych?

Jakie są ulubione marki pokolenia Y i Z? Co młodemu pokoleniu ma do zaoferowania telewizja? Czy gaming zastąpi media tradycyjne, a może także social media? Czy polskość ma znaczenie dla pokolenia Y i Z – odpowiedzi na te pytania udzielą prelegenci na konferencji MMP Insight Day „Młoda generacja – gaming, streaming, marki, social media” – już 23 października w Warszawie (MsMermaid, ul. Wioślarska 8). Organizatorem konferencji jest magazyn „Media Marketing Polska” (VFP Communications).

Insight Day to konferencja poświęcona komunikacji z młodym pokoleniem, czyli osobami urodzonymi pomiędzy 1995 a 2012 r. Kim są ludzie, którzy nie znali świata bez stałej łączności i natychmiastowej dostępności informacji? Warto to wiedzieć, bo w 2020 r. będą oni stanowić już 40% wszystkich konsumentów!

– Marketerzy na ogół nie grają w „Fortnite”, nie korzystają z TikToka i Twitcha, nie używają smartfonów Xiaomi. Nie fascynują się też elektrycznymi hulajnogami i dronami. Zrozumienie i dotarcie do pokolenia Y i Z to wyzwanie dla marek, ale także skomplikowane zadanie dla mediów i twórców treści – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „MMP”. – Na konferencji MMP Insight Day chcemy popatrzeć na młodych konsumentów z szerokiej perspektywy. Chcemy poznać ich pasje, dowiedzieć się, jak spędzają czas, jak konsumują media i jakie marki wybierają – dodaje Wygnański.


Podczas Insight Day eksperci, którzy przybliżą świat gamingu, opowiedzą o tym, jak streaming zmienia sposób konsumpcji mediów, przedstawią kanały social media używanych przez pokolenie Y i Z. Nie zabraknie case studies marek, które w skuteczny sposób trafiły ze swoim przekazem do młodej generacji. 

Gaming jak TV i jak social media

Piotr Bombol, CEO agencji Gameset, jeden z prelegentów konferencji, będzie mówił podczas Insight Day o fenomenie gier i ich wykorzystaniu w marketingu. Na pytanie o najpopularniejsze wśród młodych gry odpowiada:

– Wydawcy gier niechętnie dzielą się danymi. Z innych źródeł możemy oszacować, że cztery tytuły: FIFA, Fortnite, League of Legends i Counter Strike mają po około milionie fanów, którzy śledzą związane z tymi tytułami treści na YT, Facebooku czy Twitchu. Milion fanów ma prawdopodobnie też Minecrafta, ale to gra adresowana do młodszych (także dzieci), niestety YouTube nie oferuje analityki, która pozwalałaby na pomiar tak młodego audytorium.

Jak gaming powinni traktować marketerzy? 

Jest to kolejne medium, które zajmuje coraz więcej czasu wolnego. Dzieje się to kosztem innych form rozrywki. Badania pokazują, że gracze oglądają mniej telewizji, a nawet oglądają mniej niż inni konsumenci seriali na serwisach streamingowych. To dlatego Netflix za swojego głównego konkurenta uważa grę Fortnite i zamierza dotrzeć do graczy, tworząc bardziej interaktywny kontent.

ONI TAM BĘDĄ

Do grona prelegentów Insight Day 2019 zaproszeni zostali eksperci z szeroko pojętego rynku mediów – w tym przedstawicieli nadawców TV, operatorów VoD, marketerów, agencji mediowych, biur reklamy i firm badawczych, a wśród nich:

Agnieszka Jaworska, product marketing manager, CEE, Facebook, Michał Kot, new business director, IQS, Piotr Bombol, CEO, Gameset, Marta Zarosa, head of social audience, Open Mobi, Lucyna Koba, business development director, Gemius, Justyna Borkowska, kierownik ds. digital marketingu, Play, Tomasz Przeździecki, associate director, Mediacom, Michał Krajewski, head of music – Poland, Cord, Mateusz Szmigiero, music supervisor, producent muzyczny, DJ, Cord, Julia Mardeusz, social media manager, Coca-Cola, Alicja Gołębiewska, senior communications planner, MediaCom, Julia Kruk, dyrektor Brand Solutions CEE, Viacom, Kamil Sokołowski, CEO & founder, BrandBuddies, Radek Sączek, creative group head, Tandem Media, Michał Dobrzański, senior menedżer, Dział Analiz i Rozwoju Produktów, Tandem Media, Joanna Kopeć, media research manager, AGB Nielsen Media Research.

DLA KOGO INSIGHT DAY

Co roku udział w konferencji „MMP” bierze ok. 250przedstawicieli branży mediowo-reklamowej, a wśród nich m.in. marketerzy, nadawcy TV, wydawcy internetowi, producenci kontentu – związani zawodowo z mediami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi, digital, kreatywnymi, studiami produkcyjnymi.

Do udziału w Insight Day zapraszamy również osoby zainteresowane tematyką mediów, marketingu i reklamy pragnące rozwijać się zawodowo w tej branży.

KUP BILET – https://insightday.pl/

Szczegółowy plan konferencji – https://insightday.pl/

Konferencję poprowadzi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny
magazynu „Media Marketing Polska”, portalu MMPonline oraz serwisu MMP24

Tagi: agnieszka jaworskaalicja gołębiewskaaustriacounter strikeDzieciFacebookgaminggraczInternetjoanna kopećjulia krukjustyna borkowskakamil sokołowskilucyna kobamarta zarosamateusz szmigieromichał dobrzańskimichał kotmichał krajewskiminecraftnetflixnielsenpiotr bombolpokolenie YSmartfonStreamingtomasz przeździeckitomasz wygnańskiyoutube
Redakcja FTVK

Redakcja FTVK

PowiązaneWpisy

TECHDAY by BEIKS – poznaj plan wydarzenia

TECHDAY by BEIKS – poznaj plan wydarzenia

31 maja 2025
Tarnowska Nagroda Filmowa

Tarnowska Nagroda Filmowa

25 maja 2025

65. Krakowski Festiwal Filmowy_insider

22 maja 2025

Młodzi i Film

15 maja 2025

TECHDAY by BEIKS 2025 – Wejście do Świata Innowacji Foto-Wideo

15 kwietnia 2025

Gala PSC

31 marca 2025

Aktualności

ScriptArt – platforma dla scenarzystów i autorów tekstów
Aktualności

ScriptArt – platforma dla scenarzystów i autorów tekstów

1 czerwca 2025
Krzysztof Gierat żegna się z Krakowskim Festiwalem Filmowym
Aktualności

Krzysztof Gierat żegna się z Krakowskim Festiwalem Filmowym

12 maja 2025
Zmarł Leszek Kopeć
Aktualności

Zmarł Leszek Kopeć

23 kwietnia 2025
Sony wspiera branżę mediów i rozrywki na targach NAB Show 2025, prezentując rozwiązania do produkcji na żywo, newsów i wideo oraz  produkcji wirtualnej.
Aktualności

Sony wspiera branżę mediów i rozrywki na targach NAB Show 2025, prezentując rozwiązania do produkcji na żywo, newsów i wideo oraz produkcji wirtualnej.

17 kwietnia 2025
Studio Berlin korzysta z miksera Sony MLS-X1
Aktualności

Studio Berlin korzysta z miksera Sony MLS-X1

14 kwietnia 2025
Nikon wprowadza nowy pełnoklatkowy aparat Z5II
Aktualności

Nikon wprowadza nowy pełnoklatkowy aparat Z5II

12 kwietnia 2025

Wydarzenia

TECHDAY by BEIKS – poznaj plan wydarzenia
Wydarzenia

TECHDAY by BEIKS – poznaj plan wydarzenia

31 maja 2025
Tarnowska Nagroda Filmowa
Wydarzenia

Tarnowska Nagroda Filmowa

25 maja 2025
65. Krakowski Festiwal Filmowy_insider
Wydarzenia

65. Krakowski Festiwal Filmowy_insider

22 maja 2025
Młodzi i Film
Wydarzenia

Młodzi i Film

15 maja 2025
TECHDAY by BEIKS 2025 – Wejście do Świata Innowacji Foto-Wideo
Wydarzenia

TECHDAY by BEIKS 2025 – Wejście do Świata Innowacji Foto-Wideo

15 kwietnia 2025
Gala PSC
Wydarzenia

Gala PSC

31 marca 2025
„Film Tv Kamera” ze wsparciem PISF
Wydarzenia

„Film Tv Kamera” ze wsparciem PISF

28 marca 2025
Blackmagic Design OPEN DAY – 20.03.2025 – BEIKS – ul. Bartycka 115, Warszawa
Wydarzenia

Blackmagic Design OPEN DAY – 20.03.2025 – BEIKS – ul. Bartycka 115, Warszawa

19 marca 2025

O nas

Magazyn Film&TV Kamera wydawany jest od 2001 r. przez Unit Wydawnictwo Informacje Branżowe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. 100% udziałów Wydawnictwa UNIT jest w posiadaniu kapitału polskiego.

Follow us

Najnowsze wpisy

  • ScriptArt – platforma dla scenarzystów i autorów tekstów 1 czerwca 2025
  • TECHDAY by BEIKS – poznaj plan wydarzenia 31 maja 2025
  • Tarnowska Nagroda Filmowa 25 maja 2025
  • 65. Krakowski Festiwal Filmowy_insider 22 maja 2025
  • Młodzi i Film 15 maja 2025
  • Krzysztof Gierat żegna się z Krakowskim Festiwalem Filmowym 12 maja 2025

Kategorie

  • Aktualności
  • Baza adresowa
  • Bez kategorii
  • Film
  • Partnerzy
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Pozostałe
    • Statywy
  • W numerze
  • Wydarzenia
  • Wywiady

Tagi

4k agnieszka holland aktorka animacja beiks Boże Ciało Camerimage canon dla dzieci DOC LAB POLAND dramat Dystrybutor: KINO ŚWIAT ekran Festiwal Festiwal Polskich Filmów Fabularnych Film Filmoteka Narodowa Instytut Audiowizualny filmowy FINA FPFF gdynia historia kamera kino kino: ILUZJON kino liuzjon komedia Konkurs netflix Panasonic Polski Instytut Sztuki Filmowej produkcja Produkcja: Polska reżyser sony sztuka teatr telewizja transmisja Video Warszawa Warsztaty wideo wielka brytania youtube
  • O nas
  • Kontakt
  • Baza adresowa
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności

Film&TV Kamera

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Nowości filmowe
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Statywy
    • Torby i ochraniacze
    • Pozostałe
    • Zasilanie
  • Wywiady
  • Partnerzy
  • W numerze
  • Kiosk

Film&TV Kamera

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .