WYWIAD
„Piłsudski” – rozmowa z operatorem Piotrem Śliskowskim
„Słodki koniec dnia” – spotkanie z reżyserem Jackiem Borcuchem
„Broad Peak” – wywiad z operatorem Łukaszem Guttem
PREZENTACJE
Zobaczyć, usłyszeć, przeżyć… – o zbiorach Ninateki
REGIONALNE FUNDUSZE FILMOWE
„Faraon” – premiera po latach
Kalina Jędrusik, Wanda Rutkiewicz i DJ Wika – bohaterki filmów kręconych na Mazowszu
Od Volty do Piłsudskiego…, czyli dlaczego Lublin grał w filmach Kraków albo Warszawę?
ANIMACJA
Młodego widza trzeba szanować
MONTAŻ
W jazzowej tonacji rozmowa o filmie „Ikar. Legenda Mietka Kosza”
TARGI & FESTIWALE
Antarktyda, hippisi, wojna – różne spojrzenia na historię…
44. FPFF w Gdyni
John Bailey na EnergaCAMERIMAGE
Western na cywilizowanym wschodzie
Integracja, Ty i Ja
Filmowa jesień w polskich kinach… po Festiwalu Cannes
Inni ludzie z wizytą na Srebrnym Globie
W Nurcie filmowym
FILM-ANALIZA
Jestem Artystą… Jesteś Bogiem
TECHNIKA & KREACJA
Filmy kręcone „komórką”
Interkom w XXI wieku
Sony PXW-FS5II – testy kamery
Eizo – monitory dla postprodukcji
PRAWO & FINANSOWANIE
Rozmowa z Dominikiem Skoczkiem, dyrektorem SFP-ZAPA
Życie z DSM
MUZYKA FILMOWA
Na szachownicy
Z PUNKTU WIDZENIA PRODUCENTÓW…
Czuły film