Nowe Centrum Serwisowe w Budapeszcie zaoferuje klientom jeszcze szybszy i bardziej wydajny poziom wsparcia serwisowego niż kiedykolwiek wcześniej
Firma Panasonic oficjalnie otworzyła w Budapeszcie swoje drugie Europejskie Centrum Serwisowe, którego celem jest obsługa klientów i naprawy w Europie kontynentalnej dzięki rozszerzonemu zakresowi usług. Centrum serwisowe o powierzchni 1000m2 uzupełni kompetencje już istniejącego oddziału w walijskim w Cardiff. Będą one prowadzić działania Panasonic Connect Europe mające na celu wspieranie przedsiębiorstw w produkcji, logistyce i łańcuchu dostaw, handlu detalicznym, sektorze publicznym oraz rozrywce i mediach za pomocą szeregu produktów, rozwiązań i usług technologicznych, które przyczyniają się do ich sukcesu.
Bliźniacze centra serwisowe będą działać jako jeden zespół, aby zapewnić klientom szereg opcji napraw i wsparcia serwisowego dla poszczególnych działów Panasonic Connect Europe, w tym Broadcast & ProAV i Visual Solutions. Centrum w Budapeszcie jest idealnie zlokalizowane, aby wspierać klientów produkcyjnych korzystających z rozwiązań SMT Production oraz Robot & Welding z działu Panasonic Factory Solutions oraz zapewnić przygotowanie i testowanie rozwiązań dla działu Business and Industry Solutions .
Panasonic Connect Europe zbudował swoją reputację na dostarczaniu wysokiej jakości produktów i rozwiązań, w połączeniu z najlepszym w swojej klasie wsparciem dla klientów w sektorach business-to-business. Otwarcie centrum serwisowo-naprawczego w Budapeszcie pozwoli nam być jeszcze bliżej naszych klientów, oferując szybsze i bardziej wydajne poziomy wsparcia niż kiedykolwiek wcześniej – bezpośrednio przekładając się na sukces naszych klientów, komentuje Donald Maidment, dyrektor ds. obsługi klienta w Panasonic Connect Europe.
Lokalizacja w Budapeszcie została wybrana ze względu na silną pulę talentów technicznych rozwijaną przez regionalne uniwersytety na Węgrzech oraz zaangażowanie i nastawienie pracowników na klienta. Ponadto bliskość centrum serwisowego do rynków zbytu oraz dobre połączenia ze wszystkimi głównymi przewoźnikami umożliwiają szybką i wydajną logistykę ekspresowego odbioru i zwrotu wszystkich napraw.
Nasza działalność została przekształcona nieco ponad rok temu w nową i sprawną organizację zaprojektowaną tak, aby szybko reagować na potrzeby naszych klientów w różnych branżach. Utworzenie drugiego centrum serwisowego w Budapeszcie jest kolejnym ważnym krokiem w realizacji obietnicy połączenia naszej wiedzy na temat produktów z naszymi ulepszonymi możliwościami w zakresie rozwiązań, aby pomóc firmom przekształcić ich działalność na przyszłość, dodaje Hiroyuki Nishiuma, dyrektor generalny Panasonic Connect Europe.
O firmie Panasonic
Firma Panasonic Corporation jest globalnym liderem w opracowywaniu innowacyjnych i wszechstronnych technologii w obszarze elektroniki konsumenckiej oraz rozwiązań dla klientów w branżach nieruchomości i motoryzacyjnej oraz w sektorach biznesu B2B. Firma, która w 2018 roku obchodziła setną rocznicę swojego powstania, posiada 522 spółki zależne i 69 spółek stowarzyszonych na całym świecie. W roku fiskalnym kończącym się 31 marca 2021 roku firma odnotowała skonsolidowaną sprzedaż netto na poziomie 54,02 mld euro (6698,8 mld jenów). Firma z zaangażowaniem poświęca się tworzeniu nowych wartości poprzez współpracę przy opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań, aby klienci mogli żyć lepiej w lepszym świecie. Dowiedz się więcej o firmie Panasonic: https://www.panasonic.com/global.
Panasonic Connect Europe — informacje
Spółka Panasonic Connect Europe rozpoczęła swoją działalność 1 października 2021 roku. Jest to nowa organizacja skupiająca się na działalności B2B oraz elastycznych rozwiązaniach. Spółka zatrudnia ponad 400 pracowników i rozpoczyna swoją działalność od wprowadzenia zupełnie nowej inicjatywy rozwiązań B2B o nazwie „Gemba Process Innovation”, którą wspiera jej bogata oferta produktów biznesowych.
Panasonic Connect Europe ma swoją siedzibę w Wiesbaden. W jej skład wchodzą następujące jednostki biznesowe:
- Oddział Mobile Solutions Business Division, który pomaga pracownikom mobilnym zwiększać produktywność dzięki gamie wzmocnionych notebooków, tabletów biznesowych i urządzeń przenośnych Toughbook.
- Oddział Media Entertainment Business Division, do którego należy dział Visual System Solutions, ma w swojej szerokiej ofercie niezawodne projektory o dużej jasności oraz wysokiej jakości wyświetlacze. Natomiast dział Broadcast & ProAV oferuje inteligentne rozwiązania w zakresie produkcji na żywo. W jego bogatym portfolio można również znaleźć kamery PTZ, systemowe i wideo, platformę IT/IP Kairos, przełączniki oraz rozwiązania z zakresu robotyki, które są powszechnie używane do rejestrowania imprez na żywo, wydarzeń sportowych, programów telewizyjnych i rozszerzonej rzeczywistości.
- Oddział Business and Industry Solutions zapewniający spersonalizowane rozwiązania technologiczne dla branży logistycznej i produkcyjnej oraz handlu detalicznego. Celem tych rozwiązań jest zwiększenie wydajności operacyjnej i poprawa wrażeń klientów, tak aby mogli każdego dnia osiągać najwyższe wyniki.
- Oddział Panasonic Factory Solutions Europe zajmujący się szeroką gamą inteligentnych rozwiązań do fabryk, w tym rozwiązaniami do produkcji elektroniki, systemami robotycznymi i spawalniczymi, a także inżynierią rozwiązań programowych.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: https://business.panasonic.co.uk