W restauracji Izumi Sushi zorganizowano w środę 14 października pokaz najnowszych projektorów Sony, z udziałem gościa specjalnego: Roberta Meakina menedżera ds. marketing projektorów B2B w Sony Professional Europe
Gospodarzami spotkania były:
· Dorota Wódka-Kot – "Trade Marketing Manager East Corporate and Education Solutions, Sony Professional Europe"
· Aleksandra Jasińska – Channel Account Manager Presentation & Communication Business Group, Sony Professional Solutions Europe
· Piotr Gajewski – "Channel Account Manager Presentation & Communication Business Group, Sony Professional Solutions Europe
W czasie spotkania zaprezentowano zarówno linię produktów dla sektora biznesowego jak i dedykowanych klientom indywidualnym. Zgodnie z hasłem przewodnim kampanii – Zobaczyć znaczy uwierzyć, prezentowano produkty, które pozwalają uzyskać doskonały obraz dzięki obowiązującej – również w sektorze kina domowego dla tej linii produktów – rozdzielczości 4k. Naszym zdaniem warto zwrócić uwagę zwłaszcza na model 4K VPL-VW320 ES. Na uwagę zasługiwał elegancki design tych produktów, pozwalający nawet na dostosowanie odpowiedniej opcji kolorystycznej – białej lub czarnej – w zależności od wystroju wnętrza.
W programie znalazła się m.in. prezentacja najnowszych projektorów laserowych firmy Sony: 3LCD VPL VHZ 60 i VPL VHZ 65. Wiele uwagi poświęcono projektorowi laserowemu VPL-FHZ65, który doskonale sprawdza się w szerokim zakresie zastosowań biznesowych, edukacyjnych i rozrywkowych. Jest oparty na połączeniu wydajnego, laserowego źródła światła Z-Phosphor z zaawansowanym systemem projekcyjnym Sony 3LCD BrightEra. Wyświetla szczegółowy obraz o rozdzielczości WUXGA, dużej jasności 6000 lumenów oraz bogatej, stabilnej kolorystyce. Jasność nie ulega zmianie przez cały zalecany okres eksploatacji (20 000 godzin).
Dodatkową atrakcją spotkania była możliwość „podglądania” na żywo pracy kucharzy w pomieszczeniu zazwyczaj niedostępnym dla klientów, w którym przygotowywane są dania restauracji Izumi Sushi.