Film&TV Kamera
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Nowości filmowe
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Statywy
    • Torby i ochraniacze
    • Pozostałe
    • Zasilanie
  • Wywiady
  • Partnerzy
  • W numerze
  • Kiosk
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Film&TV Kamera
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Nowości filmowe
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Statywy
    • Torby i ochraniacze
    • Pozostałe
    • Zasilanie
  • Wywiady
  • Partnerzy
  • W numerze
  • Kiosk
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Film&TV Kamera
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Aktualności

Sony wyposażyło nowy wóz transmisyjny 4K Ultra HD dla PhotoCineLive

Redakcja FTVK przez Redakcja FTVK
9 września 2024
w Aktualności
Reading Time: 4min czytania
A A
Sony wyposażyło nowy wóz transmisyjny 4K Ultra HD dla PhotoCineLive

Na potrzeby produkcji na żywo firma PhotoCineLive nabyła nowy, najwyższej klasy wóz transmisyjny i korzysta z wiedzy technologicznej Sony w zakresie sprzętu do rejestracji i produkcji na żywo, w tym miksera XVS-G1 w połączeniu z kamerami VENICE 2 i monitorami referencyjnymi Sony.

PhotoCineLive, wiodący dostawca materiałów filmowych na żywo z koncertów, przedstawień teatralnych i pokazów mody, inwestuje w nowy, najwyższej klasy wóz transmisyjny, zaprojektowany na zamówienie przez duńskiego integratora OBtechTV. Pojazd o długości 12m, wysokości 4m i szerokości 2,6m jest wyposażony w najnowsze technologie Sony, w tym mikser XVS-G1, kamery VENICE 2 oraz monitory referencyjne PVM-X2400 i X3200.

Pojazd może obsługiwać do 20 kamer, jest technicznie modułowy dzięki czemu może dostosować się do każdego rodzaju usługi i oferuje 12 miejsc pracy przeznaczonych dla techników i personelu kreatywnego.

Najwyższej klasy produkcja audiowizualna i komfort mobilny

PhotoCineLive, to firma, która specjalizuje się w najwyższej klasy filmowaniu z użyciem dużych matryc, w tym kamer, obiektywów i akcesoriów. Ten wiodący dostawca zawsze obsługiwał mobilne wozy OB. ale rośnie zapotrzebowanie na specjalne wozy OB do określonych usług. Aby dostosować się do ograniczeń miejskich, zaprojektowano kompaktowy wóz OB, zachowując jednocześnie wysoki poziom komfortu i jakości.

„W porównaniu z innymi wozami transmisyjnymi, ten nie ma możliwości rozbudowy. Był to celowy wybór, ponieważ chcieliśmy, aby pojazd był jak najbardziej kompaktowy, a jednocześnie przestronny w środku” – wyjaśnia Albrecht Gerlach, założyciel PhotoCineLive.

„W przypadku tego kompaktowego wozu OB mieliśmy takie same wymagania, jak w przypadku naszych pomieszczeń kontrolnych. Innymi słowy, wygodna przestrzeń na ile miejsce na to pozwala, wysokiej klasy sprzęt i dedykowane meble, aby stworzyć atmosferę stacjonarnego pokoju kontrolnego. O ile to możliwe, nikt nie siedzi na walizce” – dodaje Lucien Peron, kierownik ds. sprzętu w PhotoCineLive. „Może to oznaczać nieco dłuższy czas konfiguracji niż w przypadku stacji roboczych zintegrowanych z flightami, ale te pokoje kontrolne z atmosferą premium są naszym znakiem rozpoznawczym„.

Wybór Sony dla wymagających użytkowników

„Kamery VENICE 1 i 2 to nasze preferowane narzędzia pracy. Nasze mobilne pomieszczenia kontrolne były już wyposażone w panele kontrolne RCP-3500 i monitory PVM-X1800, X2400 i X3200. Było, więc dla nas naturalne, że wybraliśmy ten sam sprzęt do naszego nowego wozu transmisyjnego„, wyjaśnia Lucien Peron, kierownik ds. sprzętu w PhotoCineLive. „Dodaliśmy mikser XVS-G1, który doskonale spełnił nasze wymagania pod względem specyfikacji technicznej i zajmowanej przestrzeni. Towarzyszą mu dwa panele ICP-X1116 i 1224, dzięki czemu możemy mieć dwa stanowiska produkcyjne„.

Kompaktowy i wydajny, XVS-G1 jest idealny do produkcji mobilnych, w tym wozów transmisyjnych. Jest wysoce niezawodny, oferuje komfort produkcji bez żadnych kompromisów technicznych, z szeroką gamą kreatywnych funkcji, które mogą szybko i łatwo reagować na bardzo specyficzne potrzeby określone przez PhotoCineLive (takie jak na przykład przejście na format obrazu 9/16).

Kamery Sony VENICE oferują bardzo wysoką jakość obrazu, dostosowując się jednocześnie do wysokiego poziomu oświetlenia, charakterystycznego dla miejsc, w których kręcone są materiały PhotoCineLive. Ta „kinowa” jakość obrazu, rzadko spotykana w produkcjach na żywo i stanowiąca główny atut PhotoCineLive, jest doskonale odwzorowana przez monitory (z serii PVM-X i BVM-HX), których jakość renderowania jest niepodważalna.

„Cieszymy się z zaufania, jakim firma PhotoCineLive przez lata obdarzała Sony i jej produkty. Kiedy Albrecht Gerlach zwrócił się do nas z prośbą o zaprojektowanie tego wozu, byliśmy w stanie zaoferować mu produkty dostosowane do jego specyficznych potrzeb technicznych i spełniające wymagania produkcji filmowej wysokiej klasy. Cieszymy się, że doświadczenie lokalnych zespołów Sony może pomóc nam sprostać tego rodzaju wyzwaniom i że mogliśmy wesprzeć PhotoCineLive w tej wielkiej przygodzie” – mówi Pascal Kerloch, menedżer ds. kluczowych klientów Sony.  

PhotoCineLive OB Van będzie prezentowany na targach IBC 2024 w Amsterdamie od 13 do 16 września 2024 roku.

Tagi: Sony VENICEwóz transmisyjny
Redakcja FTVK

Redakcja FTVK

PowiązaneWpisy

Szkolenie : Podnoszenie kwalifikacji w produkcji programów telewizyjnych

Szkolenie : Podnoszenie kwalifikacji w produkcji programów telewizyjnych

17 czerwca 2025
ScriptArt – platforma dla scenarzystów i autorów tekstów

ScriptArt – platforma dla scenarzystów i autorów tekstów

1 czerwca 2025

Krzysztof Gierat żegna się z Krakowskim Festiwalem Filmowym

12 maja 2025

Zmarł Leszek Kopeć

23 kwietnia 2025

Sony wspiera branżę mediów i rozrywki na targach NAB Show 2025, prezentując rozwiązania do produkcji na żywo, newsów i wideo oraz produkcji wirtualnej.

17 kwietnia 2025

Studio Berlin korzysta z miksera Sony MLS-X1

14 kwietnia 2025

Aktualności

Szkolenie : Podnoszenie kwalifikacji w produkcji programów telewizyjnych
Aktualności

Szkolenie : Podnoszenie kwalifikacji w produkcji programów telewizyjnych

17 czerwca 2025
ScriptArt – platforma dla scenarzystów i autorów tekstów
Aktualności

ScriptArt – platforma dla scenarzystów i autorów tekstów

1 czerwca 2025
Krzysztof Gierat żegna się z Krakowskim Festiwalem Filmowym
Aktualności

Krzysztof Gierat żegna się z Krakowskim Festiwalem Filmowym

12 maja 2025
Zmarł Leszek Kopeć
Aktualności

Zmarł Leszek Kopeć

23 kwietnia 2025
Sony wspiera branżę mediów i rozrywki na targach NAB Show 2025, prezentując rozwiązania do produkcji na żywo, newsów i wideo oraz  produkcji wirtualnej.
Aktualności

Sony wspiera branżę mediów i rozrywki na targach NAB Show 2025, prezentując rozwiązania do produkcji na żywo, newsów i wideo oraz produkcji wirtualnej.

17 kwietnia 2025
Studio Berlin korzysta z miksera Sony MLS-X1
Aktualności

Studio Berlin korzysta z miksera Sony MLS-X1

14 kwietnia 2025

Wydarzenia

Święto kina w Konstancinie
Wydarzenia

Święto kina w Konstancinie

4 lipca 2025
BEIKS MEDIA SHOW 2025 – Bezpłatne Pokazy Sprzętu Foto-Video-Film, Warsztaty, Seminaria
Wydarzenia

BEIKS MEDIA SHOW 2025 – Bezpłatne Pokazy Sprzętu Foto-Video-Film, Warsztaty, Seminaria

25 czerwca 2025
Festiwal Filmowy Maklaka i Jego Przyjaciół
Wydarzenia

Festiwal Filmowy Maklaka i Jego Przyjaciół

15 czerwca 2025
TECHDAY by BEIKS – poznaj plan wydarzenia
Wydarzenia

TECHDAY by BEIKS – poznaj plan wydarzenia

31 maja 2025
Tarnowska Nagroda Filmowa
Wydarzenia

Tarnowska Nagroda Filmowa

25 maja 2025
65. Krakowski Festiwal Filmowy_insider
Wydarzenia

65. Krakowski Festiwal Filmowy_insider

22 maja 2025
Młodzi i Film
Wydarzenia

Młodzi i Film

15 maja 2025
TECHDAY by BEIKS 2025 – Wejście do Świata Innowacji Foto-Wideo
Wydarzenia

TECHDAY by BEIKS 2025 – Wejście do Świata Innowacji Foto-Wideo

15 kwietnia 2025

O nas

Magazyn Film&TV Kamera wydawany jest od 2001 r. przez Unit Wydawnictwo Informacje Branżowe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. 100% udziałów Wydawnictwa UNIT jest w posiadaniu kapitału polskiego.

Follow us

Najnowsze wpisy

  • Święto kina w Konstancinie 4 lipca 2025
  • Nowe wydanie Film&TV Kamera 2/2025 26 czerwca 2025
  • BEIKS MEDIA SHOW 2025 – Bezpłatne Pokazy Sprzętu Foto-Video-Film, Warsztaty, Seminaria 25 czerwca 2025
  • Szkolenie : Podnoszenie kwalifikacji w produkcji programów telewizyjnych 17 czerwca 2025
  • Festiwal Filmowy Maklaka i Jego Przyjaciół 15 czerwca 2025
  • ScriptArt – platforma dla scenarzystów i autorów tekstów 1 czerwca 2025

Kategorie

  • Aktualności
  • Baza adresowa
  • Bez kategorii
  • Film
  • Partnerzy
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Pozostałe
    • Statywy
  • W numerze
  • Wydarzenia
  • Wywiady

Tagi

4k agnieszka holland aktorka animacja beiks Boże Ciało Camerimage canon dla dzieci DOC LAB POLAND dramat Dystrybutor: KINO ŚWIAT ekran Festiwal Festiwal Polskich Filmów Fabularnych Film Filmoteka Narodowa Instytut Audiowizualny filmowy FPFF gdynia historia kamera kino kino: ILUZJON kino liuzjon komedia Konkurs netflix Online Panasonic Polski Instytut Sztuki Filmowej produkcja Produkcja: Polska reżyser sony sztuka teatr telewizja transmisja Video Warszawa Warsztaty wideo wielka brytania youtube
  • O nas
  • Kontakt
  • Baza adresowa
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności

Film&TV Kamera

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Nowości filmowe
  • Technika/sprzęt
    • Akcesoria
    • Aparaty
    • Broadcast i sprzęt studyjny
    • Dźwięk
    • Kamery
    • Obiektywy
    • Oprogramowanie
    • Oświetlenie
    • Statywy
    • Torby i ochraniacze
    • Pozostałe
    • Zasilanie
  • Wywiady
  • Partnerzy
  • W numerze
  • Kiosk

Film&TV Kamera

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .