Pixel Lab to warsztaty dla europejskich filmowców i profesjonalistów z branży medialnej w zakresie tworzenia, finansowania i dystrybucji projektów cross-medialnych.
Cross-media to projekty stanowiące kombinację wielu platform ekspresji – np. filmu, telewizji, internetu, telefonu komórkowego, gier czy książek. Warsztaty Pixel Lab eksplorują sposoby angażowania publiczności za pośrednictwem różnych platform medialnych i wpływ tego coraz szerszego zaangażowania na to, w jaki sposób tworzymy, finansujemy, dystrybuujemy filmy i programy telewizyjne.
Pierwsza część warsztatów odbędzie się w dniach 6-12 lipca w Baden- Württemberg (Niemcy). Weźmie w nich odział około 40 producentów i przedstawicieli branży audiowizualnej z całej Europy. Kolejny etap warsztatów odbędzie się w dniach 6-9 października w Londynie. Od lipca do października uczestnicy z projektem będą również mogli konsultować się z ekspertami online.
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy na stronie Pixel Lab.
(Źródło: Kreatywna Europa)