Do drzwi studia D35, coraz częściej pukają największe domy produkcyjne i agencje reklamowe. Studio niedawno skończyło spot promujący miasto Łódź, w którym odpowiadało za postprodukcję obrazu, kolor korekcję czy dostarczenie sprzętu kamerowego. Z najnowszych projektów reklamowych wymienić można również spoty dla Snickers Mini, Adidas, Activia, czy najnowszy projekt dla Crunchips „Wielkie Miąchanie”…
Otworzyliśmy nowe profesjonalne studio filmowe w Warszawie. Rozpoczęliśmy ekspansję na Bollywood. Kończymy etap post-produkcji dwóch dużych filmów fabularnych, a w przypadku trzech kolejnych jesteśmy w zdjęciach. Współpracujemy na stałe przy dwóch serialach dla stacji zagranicznych. Obsługujemy jeden z kanałów telewizji Discovery. Wspólnie z największymi domami produkcyjnymi i agencjami reklamowymi stworzyliśmy spoty m.in. dla T-Mobile, Enea, Orange, Link4, Crunchips czy PZU. Do kin właśnie wchodzi film „Karuzela”, w którym odpowiadaliśmy za postprodukcję obrazu i kolor korekcję – wymienia Marcin Kryjom, Prezes Zarządu D35 S.A.
Studio filmowe D35, zbudowane na podwalinach know-how firmy Divizion oraz doświadczeń zespołu z kolorystą Marcinem Kryjomem na czele, wkracza w nowy etap działalności.
Z D35 współpracowali m.in. Wojciech Smarzowski, Władysław Pasikowski, Ryszard Bugajski, Joanna Kos Krauze, Krzysztof Krauze i inni. Po sukcesach produkcji „Sęp”, „Daas”, „Drogówka”, „Jack Strong”, „Papusza”, czy „Układ zamknięty”, w których powstawaniu współuczestniczył zespół D35, czas na kolejne realizacje filmowe i reklamowe.
Jeden z najnowszych projektów, w którym bierzemy udział to serial HBO „Wataha” w reżyserii Katarzyny Adamik i Michała Gazdy. Premiera tego serialu planowana jest jeszcze w tym roku. Współpraca z HBO to dla nas bardzo ważne doświadczenie i kolejny duży krok jeśli chodzi o poszerzanie portfolio zagranicznych, prestiżowych Klientów – dodaje Marcin Kryjom.