Tegoroczne targi IBC w Amsterdamie przeszły do historii. Targi odbywały się w dniach 10-15 września.
Od 10 września rozpoczynały się seminaria i konferencje, zaś w terminie 11-15 września można było odwiedzać stoiska wystawców. W programie konferencji znalazły się m.in. zagadnienia związane z rynkiem VOD, rozmieszczaniem danych w chmurze, nowymi nurtami w mediach mainstreamowych itp. Prelegenci próbowali odpowiedzieć na pytania, czy krótkie formy wideo mogą stać się odpowiednią formą dla telewizji i czy ktokolwiek może przewidzieć koniec złotej ery nadawców telewizyjnych. Przedmiotem prelekcji były również zagadnienia związane z internetem. Co dalej z Youtube – jak potoczy się walka o dominację na rynku wideointernetu, jakie są kompleksowe rozwiązania dla optymalizacji obrazu – te i wiele innych tematów czekało na gości w Amsterdamie. Organizatorzy odnotowali ponad 55 tysięcy odwiedzających – profesjonalistów z całego świata, pracujących w sektorze mediów elektronicznych i dbających o dostarczenie swoim odbiorcom jak najbardziej zróżnicowanej rozrywki. Magazyn „Film&TV Kamera”, jak co roku był dostępny na stoisku wraz z niemieckim „Film&TV Kameramannem”.