Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

Pierwsza edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Obrazek
Fot. Timecode
Pierwsza edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
23 października 2017

Do 20 listopada można nadsyłać prace do konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA. Jest to pierwsza edycja konkursu skierowanego do twórców animacji i motion designerów. Prace można zgłaszać na stronie www.timecodeakcjaanimacja.pl, finalistę poznamy 12 grudnia 2017 roku.

Celem konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA jest wyłonienie młodych zdolnych twórców          i umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.

Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu będącego       odpowiedzią na wybrany przez siebie brief. Na stronie projektu ogłoszone zostaną tematy konkursowe oraz creative startery (wybór tekstów lektorskich wraz z muzyką oraz główne założenia, przygotowane w oparciu o wytyczne sześciu parterów konkursu: Cinema City, Zee One, Sas Institut, Ursus, Polskie Koleje Państwowe oraz Premium Mobile).

Pula nagród w konkursie wynosi 25 000 zł. W półfinale konkursu jury wyłoni pięć najciekawszych animacji, a półfinaliści zaproszeni zostaną do udziału w warsztacie, podczas którego pod okiem ekspertów, będą mieli okazję pracować nad udoskonaleniem swoich prac. Laureat pierwszej edycji konkursu otrzyma nagrodę główną (10 000 zł, monitor referencyjny Eizo oraz tablet Wacom). Natomiast partnerzy konkursu przyznają sześć wyróżnień w postaci gratyfikacji finansowej i tabletów Wacom. Zwycięskie prace zostaną opublikowane w sieci i wykorzystane w komunikacji marek partnerskich...